Monday 5 May 2008

نفسى من تانى نعود.....








أية صديقة عمرى و رفيقة دربى
حبى ليها عمرى ماأقدر أوصفه
عشنا مع بعض الطفولة و المراهقة و أدينا أهو داخلين ع الشباب
كل الناس كانو بيحسدونا على بعض و كانو بيسمونا هناء و شرين
و ياما خوفونى من ان صحوبيتنا دى هتقل خالص
لاكن يا سلام ع الحماس اللى كنت ببقى فيه و كنت بقول لااااااااااااااااا
مستحيل صداقتى أنا و أية تقل

كان سرى معاها و سرها معايا

كنا أغلى شخصين عند بعض
و فجأة ... و من غير ماأقصد و لا تقصد
بعدنا
يمكن السبب كلياتنا اختلفت
يمكن كل واحد بدأت تظهر ليه اهتمامات و علاقات جديدة
بس بجد مش عارفة أعيش و أية بعيدة عنى كدا
مش بس ماديا لا .. وجدانيا كمان
وحشتنى أوى حتى لما بشوفها على طول وحشانى
و ياترى لما صداقة العمر تقل كدا ... يبقى فى حاجة اسمها صداقة أصلا؟

5 comments:

Anonymous said...

مبروك المدونة يا حبيبتي


بس علشان خاطري زاكري دلوقتي :)


إيمان :)

dr_samarmar said...

هو على طول ذاكرى يا ايمان :)


أنا اتعقدت م الكلمة دى خالص :)

~ Heba ~ said...

كلامك جميل قوي واحساسك تحفة في كل كلمة كتبتيها مش في الموضوع دة بس :)

هايل ياسمر بجد :D

dr_samarmar said...

ميرسى يا هوبة ربنا يخليكى يا رب دا بس من ذوقك و الله :)

Anonymous said...

وحشتيني والله


ربنا معاكي يارب

وزاكري ربنا يوفقك


على فكرة انا اسفة بجد لو مش بسأل أو قافلة الموبايل للامتحان


او تكوني زعلانة مني



ربنا يوفقك يارب



إيمان :)